Jadi Affiliate Kami

Teknik Rahsia Bagaimana Seorang pemuda membeli 14 buah rumah terbongkar!

Apa yang menarik pemuda ini masih makan gaji seperti biasa tanpa sebarang business dan telah merasai pendapatan pasif hasil dari kesemua rumah sewa hasil dari pembelian 14 buah rumah!

Ketahui rahsia bagaimana orang biasa menjadi luarbiasa dan mereka ini adalah dari golongan minoriti yang bijak menggunakan peluang yang ada di depan mata! dan ketahui rahsia bagaimana orang kaya menjadi bertambah kaya dengan menggunakan cara yang sama..

Kerana kami membocorkan suatu rahsia yang akan membolehkan anda menjana pasif income dan menjadi jutawan low-profile bermula dari sekarang...

Selepas ini bukan rahsia bagi anda lagi ..

Tak cukup duit untuk beli rumah ? sudah! anda perlu berhenti mengeluh tentang hal rumah sekarang dan mendengar apa yang ingin kami ceritakan di sini, Kerana kami akan memboloskan suatu rahsia besar yang tidak diketahui ramai dan dijangka mendatangkan pendapatan kepada anda selagi adanya rumah itu "tanpa perlu melakukan apa-apa kerja lain" atau mengeluarkan peluh!

Selepas ini anda akan mengetahui rahsia-rahsia yang disembunyikan oleh tuan rumah anda yang selama ini mungkin anda tidak tahu.

Teknik rahsia ini mahu disembunyikan oleh pihak-pihak tertentu inilah yang membolehkan setengah-setengah "orang baru" menjana pendapatan jauh lebih banyak dari orang yang sudah lama berada dalam bidang hartanah, tetapi sesat dalam merealisasikan impian mereka.

Mungkin persoalan yang bermain difikiran anda:

hanya orang kaya sahaja boleh beli banyak rumah..
tiada ilmu langsung tentang hartanah
tidak tahu bagaimana untuk bermula
tidak mahu ambil tahu kerana rasakan diri tidak mampu
takut untuk menghadiri kursus kerana yuran yang dikenakan terlalu mahal
tidak ada masa untuk ke kursus

Kami membongkar Rahsia bagaimana cara untuk membeli banyak rumah hanya dengan modal sekali sahaja yang jarang diketahui dan memberi panduan kepada anda tidak kira anda bakal membeli sebuah rumah atau telah pun membeli sebuah rumah.

"Sebelum ini ramai yang jeles dengan orang yang ada banyak rumah, ada angan-angan nak buat macam tu juga tapi tak tahu macamana caranya..."

Itu ayat biasa, tak perlu risau, saya pun macam tu juga dahulu..tetapi saya dah tahu rahsianya dan telah mengaplikasi kan teknik-teknik rahsia tersebut dan sudah tiba masanya untuk berkongsi pengetahuan ini kepada anda..

Berita baiknya, saya akan berikan anda sebuah ebook PERCUMA , "Anda Perlu Membeli Rumah!" Dengan ebook ini, ebook ini memberi alasan mengapa anda perlu memiliki sekurang-kurangnya 1 rumah

Sertai Mailing List RahsiaRumah.com. dan Dapatkan laporan PERCUMA "Anda Perlu Membeli Rumah!"
Masukkan nama & email anda di bawah untuk mendapatkan ebook ini!


FAKTA!
Tahukah anda nilai hartanah di Malaysia akan sentiasa meningkat!

Ebook rahsia ini tiada kaitanpun dengan Internet business , jadi anda tak perlu pengetahuan apa-apa pun mengenai internet. Rahsia Rumah ini sesuai bagi :

mereka yang tidak ada asas mengenai hartanah/rumah
seorang beginner yang ingin mengetahui selok-belok tentang hartanah
yang belum mempunyai rumah dan berhajat untuk memilikinya
mereka yang berjinak-jinak ingin menceburi bidang hartanah
mereka yang sedang menyewa rumah, tapi berniat untuk membeli rumah
mereka yang sudah ada 1 rumah dan ingin membeli rumah seterusnya
golongan yang berpendapatan tinggi dan tidak tahu bagaimana untuk membeli banyak rumah
mereka yang berangan-angan ingin memiliki rumah pada masa hadapan
mereka yang inginkan pendapatan pasif setiap bulan
mereka yang inginkan pengetahuan tambahan tentang perumahan
guru dan pensyarah yang mengajar subjek berkaitan
mereka yang berniat untuk memajukan diri mereka dan ini adalah salah satu caranya

“Ya, inilah yang saya mahukan!”
Baik, jika begitu saya ingin memperkenalkan kepada anda...

Rahsia Jutawan Hartanah Terbongkar

e-Book di atas menceritakan tentang rahsia penulis memiliki 14 buah rumah bernilai melebihi RM1 juta yang telah melayakkannya bergelar Jutawan Hartanah. e-Book ini sesuai bagi anda yang ingin tahu tentang cara dan kaedah untuk memiliki rumah yang mampu mendatangkan pendapatan pasif setiap bulan. '6 Kunci Rahsia' yang dipraktikkan oleh penulis bukan sahaja mampu merungkaikan persoalan bagaimana beliau mampu memiliki sebegitu banyak rumah dan seterusnya sewa dari kesemua rumah-rumah beliau mampu menjana pendapatan pasif kepada beliau setiap bulan.

Tips & Panduan Membeli Rumah Terpakai

Pasti anda tertanya-tanya kenapa pembelian untuk rumah terpakai atau subsale property yang menjadi tajuknya dan bukannya rumah baru atau pun rumah lelong? Ini kerana melalui pembelian rumah terpakai sahajalah yang membolehkan anda mengikuti konsep ‘Beli Rumah Tanpa Wang’ yang sering saya amalkan selama ini dan dengan adanya ebook ini, maka ianya akan memudahkan anda untuk turut sama mempraktikkan konsep ini kerana ebook ini menceritakan secara jelas tentang langkah-langkah yang harus anda ambil di dalam urusan pembelian rumah bermula dengan proses mencari rumah sehinggalah setelah kunci rumah berada ditangan anda, semuanya akan diperjelaskan mengikut kehendak pasaran tempatan.

Berikut adalah jawapan buat anda yang tertanya-tanya kenapa ebook ini PERLU anda miliki?

Sebagai persediaan untuk anda mempraktikkan konsep ‘BELI RUMAH TANPA WANG’.
Memudahkan anda untuk membeli rumah idaman anda
Menyediakan tips-tips berkaitan urusan permohonan pinjaman perumahan.

Proses dan langkah yang diutarakan adalah mengikut suasana pasaran tempatan

Caraku

Ha.. 14 buah rumah! Banyaknya. Macamana ko boleh ada banyak camtu? Boleh pulak loan ko tu lepas semuanya” antara soalan yang kerap kali saya terima setiap kali ada di antara mereka yang tahu tentang hobi gila saya ini dan atas keinginan untuk berkongsi pengalaman dan pengetahuan dengan anda, maka saya telah bukukannya di dalam ebook ini. Ebook setebal 30 mukasurat yang hanya dipenuhi dengan teks ini diolah berdasarkan soalan-soalan yang telah saya kumpulkan selama ini.

Harapan saya semoga anda turut sama mendapat manafaat dari cara dan kaedah yang telah saya praktikkan selama 12 tahun saya menceburi bidang hartanah ini.

Percuma, Dokumen Perjanjian Rumah Sewa

+
Percuma ‘ebook 10 Cara Buat Duit Dengan Affiliate

Ebook yang dihasilkan oleh saudara Team Rahsiarumah ini dah cukup membantu saya untuk mula membeli rumah yang terpakai.

Di dalam ebook ini, pembaca akan didedahkan secara jelas apa yang patut diketahui sebelum melakukan apa jua bentuk pembayaran kepada pemilik asal rumah itu.

Kata kunci dan tips yang di utarakan adalah sangat jelas dengan apa yang saya mahukan melalui tajuk ebook ini. Selain itu, penulis juga turut mengasingkan warna font bagi setiap peringatan penting atau apa jua
yang berbentuk larangan. Ianya sangat bagus dan akan membantu para pembaca.

Tahniah pada Team Rahsiarumah. Ebook #1 di Malaysia yang menceritakan secara jelas mengenai tips untuk membeli rumah yang terpakai.. :)


Ikhlas,
- TENGKU FARIS Network (TR0101926-K)
www.PerniagaanInternet.my


Tahniah!.

Bagi sy bl combine ke tiga-tiga e book tu memang complete untuk dijadikan penggerak untuk menceburi bidang hartanah dan sebagai panduan apabila dah mula mengorak langkah. Membuka mata tentang keuntungan rumah sub sale dan mcmmn nk cari rmh yang boleh buat untung.

Selepas je baca ebook tu, sy prektikkan beberapa teknik yang diajar dan sy buat keputusan untuk beli 2biji rumah skali gus dan influence partner sy beli dua gak. So total 4 buah skang. Alhamdulillah ke empat-empat buah ni akan dapat cashback dan positive cashflow monthly. Belum selesai sepenuhnya tapi sedang ke arah itu, insyaAllah. So thanks for the e books!

-Fiza

 

KATA-KATA USAHAWAN HARTANAH TERKENAL..

It's tangible, it's solid, it's beautiful. It's artistic, from my standpoint, and I just love real estate.


Donald Trump

I made a tremendous amount of money on real estate. I'll take real estate rather than go to Wall Street and get 2.8 percent. Forget about it.


Ivana Trump

Interest rates are going to go up because employment is going to go up. If employment goes up, then our apartments get filled. And if employment goes up, our office buildings get filled. The reality is that increased economic activity combined with increased interest rates is basically bullish for real estate.


Sam Zell

TEMPAH SEKARANG SEBELUM TERLAMBAT!

Ebook Rahsia hampir 100 muka surat yang padat dengan pelbagai maklumat ini bukan ditulis untuk suka-suka, walaupun cara penulisan rahsia ini agak santai, pihak kami serius untuk memdedahkan rahsia yang tidak diketahui oleh semua orang sebelum ini dan ianya disusun secara rapi dan telah direview oleh peguam serta pakar hartanah yang lain..

Apa Yang Anda Tunggu Lagi? Dapatkan ebook ini sekarang juga pada harga mampu anda miliki sebelum harganya dinaikkan tak lama lagi..

Hanya...RM60 !

Selepas ini tentu tuan-tuan rumah akan memarahi kami kerana rahsia selama ini telah terbongkar!

Anda Masih Tertanya-tanya??

Kenapa saya berkongsi maklumat berharga ini dengan harga yang rendah kepada anda semua? Tidakkah ini akan menjadi saingan kepada orang lain? Kenapa tidak jual tinggi sedikit agar tak ramai yang boleh beli rahsia ini?

Langsung tidak... kami bertindak adil, kami mengambil kira tahap ekonomi rakyat Malaysia, tidak mengira golongan dan umur. Sesetengah orang yang berduit, mereka rasakan rm60 ini sebagai duit dicelah gigi sahaja manakala bagi yang kurang berduit menganggap rm60 ini adalah satu harga yang agak tinggi. Jika fikir tentang untung, sudah pastinya kami jual dengan harga rm200 dan ada juga yang akan beli kerana rahsia begini akan hanya akan dibongkar di seminar yang berharga rm800!. ..

Ketahuilah dunia ini terlalu luas dan rezeki yang boleh dijana memang banyak, tetapi tak tahu sampai bila peluang ini akan wujud...saya nasihatkan anda ambil peluang ini. Ikut Macam Saya, Anda tentu boleh lakukannya!

Tujuan ebook ini diwujudkan adalah sebagai salah satu cara perkongsian ilmu kepada semua yang mana sebelum ini telah lama dipraktik oleh orang yang faham teknik rahsia ini.


YA Team Rahsiarumah.com ,
Berikan Saya Kesemua Teknik
Rahsia Rumah Sekarang.


Saya menunggu jawapan positif daripada anda!
Demi Kejayaan Anda,

Abg Ensem & Bro Rolls,

P.S : Penulis berhempas pulas menyiapkan ebook ini kepada beginner yang masih tidak nampak atau ragu-ragu mengenai bidang. Dengan pendedahan sebenar serta panduan yang diberikan, kami yakin anda mampu buat duit sampingan berbentuk ‘pasif income’ setelah membaca dan praktikkannya. Ramai yang mahukan harga ebook ini dinaikkan sedikit agar ianya tidak dimiliki oleh semua pihak, tetapi kami menetapkan harga jualan rm 60 sahaja.

P.P.S : Ebook ini mendedahkan rahsia sebenar orang biasa memiliki 14 buah rumah dan bagaimana beliau dapat menjana pasif income tiap-tiap bulan tanpa henti. Ambil peluang ini unutk membaca rahsianya yang jarang sekali diberitahu oleh sesiapa, teramat rugi rasanya jika anda tak ambil tahu pendedahan melalui pengalaman melalui ebook eksklusif ini. Peluang dah ada di depan mata, jangan biarkan ianya berlalu saja.

P.P.P.S : Hanya anda saja mampu merubah ‘kisah hidup’ anda. Saya berjaya mengubah hidup saya yang dari banyak hutang kepada zero hutang. Peringatan, nilai hartanah semakin meningkat, apa lagi yang anda tunggu ? Tempah sekarang!

Jadi Affiliate Kami